Sib of the Month

Ni aku buat sendiri. Bosan.


So, the first one goes to : Nurliyana Izyan bte Zulkefli! :D
(dang. aku ade gambar kau time kecik dlm other komputer. just u wait.)

  • Dilahirkan pd 9 April.
  • Berkawan baik dgn syarah. Dorg dua, klau bersembang, mcm esok kiamat! Hehe.
  • Klau nak ajak aku belajar mmg yo yo o, last-last "Eh lin.. aku takleh stayback ah arini. Sorry."
  • Digelar yan, atau yanTOT (credit goes to arman) Tot tu berasal drpd perkataan 'ketot' because, well, you know. Hahahaha.
  • Penah digosipkan dgn Haziq Afiq, dan Arman (tekaan Pn Norliah yg jauh menyimpang atau tidak hanya yantot dan Allah swt shj yang tahu :P)
  • Founder to this blog
  • Ayat sinonim "Kau buat lawak ape neyyyy?"
  • MINAT HANNAH MONTANA THE MOVIE!



Now I'm ready to sleep. Ahaha. Sorry klau ada terase ye yan.

-Die hard fan of Hannah Montana (sape nak kutuk lg, HAH?)

9 comments:

L said...

bagero kau lin. dont you dare to put my picture tuh. siap kau nnti. hehe

June 8, 2009 at 9:09 PM  
L said...

Penah digosipkan dgn Haziq Afiq, dan Arman (tekaan Pn Norliah yg jauh menyimpang atau tidak hanya yantot dan Allah swt shj yang tahu :P)

bila pulak aku kena keneng keneng ngan aman lak ni? aman bukan ngan lynn ke? weh weh, aku setia pada yang satu je laaa. x))

June 8, 2009 at 9:15 PM  
Anonymous said...

hahahaha. tunggu je la komputer aku elok. mmg terpampang gamba kau time kecik! COMEL. x)

June 8, 2009 at 9:55 PM  
L said...
sickolah said...

pe ade name aku plak..
nk lari dr gosip la tu..libatkn aku lak (saye x bersalah!!)
bkn kteorg yg ckp..pn.norliah ek..diulangi pn.norliah..heee

June 11, 2009 at 8:29 PM  
L said...

pn nolly ke molly ke. aku tak kesah. janji lynn aman punya. :D dah termaktub dalam kotak fikiran dan hati aku. takde sapa boleh ubah.

June 12, 2009 at 8:10 AM  
sickolah said...

yan2..one word,WHATEVER!!!
;P

June 12, 2009 at 8:44 PM  
.shakree. said...

bahaha! yanTOT! bapak pecah! HAHAHAHAH!
nolin! mau gmbr yanTOT skrg??? shak ader!
HAHAHAHHA!

June 15, 2009 at 3:09 AM  
L said...

lynn; do i care when you say that words? hihi

kiki; nak makan kaki anna ke?

July 31, 2009 at 5:24 AM  

Post a Comment