dunia al-biruni

dunia al-biruni tak mmbawa bermksud kteorg hanya bergaul ngan kteorg2 jer..duhhh,budak2 kelas kami sgt peramah nk2 yg type ini post ;)..okie2 back to the point..dunia al-biruni,hmm..it's more like our stories,our secrets..dlm dunia ni la kami gado2,gosip2,ngumpat2 & byk lg..

setiap sorg ade specialities masing2..kalo nk cete mmg panjang & akan menjadi boring la utk kalian2 mmbaca..maybe next time or maybe akan di cete oleh si genius yg rock kami iaitu nolin dlm sib of the month..

kami taklah sepandai,senerd,sebaek,sume se2 la yg korg pikirkan..nobody perfect la kwn..time belajar,ckgu aja teori laen,kami gune teori yg tak boleh jalan punye time exam,selalu je kteorg ponteng kelas,tak buat hw,buat cikgu mara...

wlpn sll gado tp at last kami baek juge..we have each other no matter what..hmm..i think thats all..actually da tak tau nk tulis pe,sblm taip de je idea..

boleh tak kita semua kawan untuk selamanya?!?!

p/s: sape2 yg da lebih dr kwn tu,maintainkn je la..mane tau,time korg kawen(insya Allah) free2 kteorg sume reunion,mkn nasi minyak lagi gitu..(terasalah sesaper nk terasa)

-the end-

by : sickolah (^_^)

9 comments:

L said...

boleh. saya sayang kawna kawan saya. :)

June 9, 2009 at 10:37 PM  
L said...

aku tau kat sapa kau nak tujukan pasal lebih dari kawan nih. hehehe.

June 9, 2009 at 10:38 PM  
Anonymous said...

haha! tau takpe, curious gila aku bace last part tu. sape, sape? ;)

June 10, 2009 at 2:09 AM  

walahh.. da wujud la isu nasi minyakk..
aku sangap nasi minyak weyy!
pat pat!
jgn lupe jemput aku!
LOL

June 10, 2009 at 5:52 AM  
L said...

woi panda, spm pon blom habis. kot ye pon, tunggu la habis exam. haha. nanti aku suro mak aku buat kenduri nasi minyak. mau?? hahaha

June 11, 2009 at 1:09 AM  
sickolah said...

ahaha..alah korg..wat2 x phm plak...
aku da siap ber-angan2 da owh..
nnt kalo tuttt2 da smpi ke jingjang(btol kn)pelamin,kte sume reunion smbl menikmati nasi minyak..tu pn kalo d jmput(brani dorg x jmput,da lame idop kot ;p)

June 11, 2009 at 8:27 PM  
L said...

eh eh, kau tade buat nasi minyak ke lynn? ehem ehem menanti tuh. HAHA

June 12, 2009 at 4:04 AM  
sickolah said...

adoo2..mane bleh xde..
tp nnt arh..pakwe pn xde..spm pn x lagi..
saboo arh..
x mnyempat tul minah nie ;P
insya Allah kalian akn d jmput!

June 12, 2009 at 8:48 PM  
L said...

tapi jangan lama lama sangat. cheq kepingin makan nasi bondamu. ;p

July 31, 2009 at 5:25 AM  

Post a Comment