scandal

ehem ehem. meh sini aku nak cerita sikit pasal scandal budak budak lelaki absibs. jangan ingat dorang takde peminat. ramai kotttttt.

"ada jugak orang minat kat jejaka 5ab ni yerr"
- pn hamidah-

memandangkan aku ada masa terluang ni, meh aku kongsi cerita ngan korang pasal scandal dak dak absibs ni. but only for guys. sebab budak perempuan suma nerd semacam. haha. :p mula dari


MADI + FIZA
aku dah lama tengok dorang ni mcm belangkas. since carnival tahun lepas. si fiza ni asyik dok berkepit je ngan madi. and ada satu hari tuh, at last, si fiza cakap "biasa la, aku kan dah cple ngan ustaz madi" hahaha. sengal je. ngaku jugak en kau fiza. dalam kelas cover habiss. :p

AJIQ + YAN 0_0"
no comment. mana boleh cerita pasal aku. kan ajiq kan? hahahaha. :p

EJA+ ??
still mencari. siapp kau eja. kalu aku tahu kau ngan sapaa, mmg aku bahan kau cukup cukup. :p

AZIQ + PIKO
ohh. ni dah cple dah pon. mmg tak payah cakap la en. :p nanti aku nak post la pasal cikgu poji buat lawak dalam kelas sebab nak tahu pasal dorang dua ni. kelakar habis. suma gelak pecah perut dohhh! hahahahahhahahaha. but whatever it is, semoga berbahagia dan berkekalan. :)

AMAN + AIMI (?)
aku pon tatau cemana la si aman ni kena scandal ngan si aimi. aku rasa sebab ustazah sharifah bengang kot tak dapat cari sapa aman punya ehem ehem. so, ustazah keneng kenengkan aman ngan aimi memandangkan aimi ngan faridah berjiran dan aman ngan paan berjiran. hahahahaha. but aku tahu aman suka sapa. but biarlah rahsiaaaaaaaaaaaaaaaa. . . kan aman kan? :p

PAAN + FARIDAH

ohhhooooooooo, ni pasangan scandalpaling terhebat ah dalam kelas. paling kesian pon ada gak. :p mana taknye, si aziq slalu majalkan paan ngan faridah. lastlast melekat yeee paan. and pasal kau satu group ngan faridah untuk chemistry, sangat lah comel. jelouse akuu!! hahahahha. moga hang ngan kak paridah sihat sejahteraa naaa. :p

ZHARIF + ??
zharif? erkkk. dye ni aku tatau la nak keneng kenengkan ngan sapa. sebab dye macam tak amik kesah pon pasal hal ni. so, im sorry. aku tak tahu nak cerita pasal ape tentang dye ni haaa. :D


soo, tu lah dye scandal dak dak absibs. hehe. hope takde sapa terasa. hanya sekadar gurauan sahaja. :)

by lyanaizyan

2 comments:

wooooww!
panas2! ya Allah. bukannye ku nak memilih atau pun tak bersyukur!
tapi. tapi! ya Allah. tiade kate2 dapat menggambarkan keadaan aku skang ya Allah.
kenape?
hm. saba man. sabaa. sume ni ade hikmah di sebaliknyeh.:)

July 31, 2009 at 6:49 AM  
L said...

aku ikut pilihan ustazah. haha. dont blameeee me :p

July 31, 2009 at 7:03 AM  

Post a Comment